● яσ¢κeя   τeam ●
Merhaba misafir!Foruma hoşgeldiniz.Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın ya da kayıt olun.

Shadow..

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

default Shadow..

Mesaj tarafından Shadow.. Bir Çarş. Şub. 25, 2009 7:41 pm

Adım : Gökhan (Sinem dalga geçiyor olayı anlamış değilim pek Big Grin)
Yaşım: 13
Burcum : Balık
Mesleğim : Öğrenci
Hobilerim : Müzik dinlemek zart zurt işte.. Big Grin
Nereden : Dedemden Cool
Siteyi Nereden Duydum : Sinan+Sinem xD
Dinlediğim müzik türü[leri]: Rock-Metal türleri.
Dinlediğim grup ve ya sanatçılar: Lp, Paramore, Duman, Mor ve Ötesi, Slipknot, Metallica, The Cranberries, Evanescence falan filan . Cool


Sinem böyle tanışmaktan nefret ettiğimi biliyor ama xD.Neyse. xD
avatar
Shadow..


Erkek
Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 22
Location : Duruma göre yerim değişiyor xD
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
0 / 1000 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 79750
Kayıt tarihi : 25/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından MyChazy Bir Çarş. Şub. 25, 2009 7:46 pm

Ay yarabbim kim gelmiş haha
Senin zevkine göre mi düzenleseydim kuralları lan haha
Hoşgeldin haha
O Sinan+Sinem'i başka anlamda koymadın değil mi Angryhit haha .
Bizim grupça Gökhan'a taktığımız lakap "maydonoz"dur herşeye lak atladığı için haha
Aha buraya da atlamasının sebebi de maydonozluğundan haha
Dedenden geldiğin belli zaten anandan gelecektin sanki Angryhit Cool
En son yaptığın "maydonoz"luğunun bedeli lan bu Cool haha
Hoşgeldin sevgili it üye haha
Aktif ol yoksa üstüne eşşek salarım haberin olsun Angryhit Cool haha


haha haha haha
avatar
MyChazy
!! Broken !!
!! Broken !!

Kadın
Terazi Domuz
Mesaj Sayısı : 4592
Yaş : 22
Location : RockerTeam
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 1150
Points : 2147572057
Kayıt tarihi : 14/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Dream Bir Çarş. Şub. 25, 2009 8:03 pm

Ailemize yeni bir arkadaşımız katıldı.112 Hoşgeldin Gökhan.Ne güzel bir ismin var senin 112 .Ben Gökhan ismini çok severim. Sitede aktif olman ve eğlenmen dileğiyle.Peky
avatar
Dream
EmekLi
EmekLi

Kadın
Ikizler Domuz
Mesaj Sayısı : 1543
Yaş : 22
Location : Bu Siteden
LakaP : Rockergirl...Emir Kulu,süslü xD
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 65
Points : 88856
Kayıt tarihi : 17/03/08

Kullanıcı profilini gör http://www.rockerteam.goodforum.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Shadow.. Bir Çarş. Şub. 25, 2009 8:09 pm

Olayı yeni öğrendim bu ismi sevmenin sebebini de biliyorum artık xD
Hoşbuldum.Sinem diğer bilgileri tanıtma bak deşifre değilim ben Bee :Y
avatar
Shadow..


Erkek
Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 22
Location : Duruma göre yerim değişiyor xD
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
0 / 1000 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 79750
Kayıt tarihi : 25/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Dream Bir Çarş. Şub. 25, 2009 8:16 pm

Sinemcim aşkitom demeseydin keşke.Big Grin
avatar
Dream
EmekLi
EmekLi

Kadın
Ikizler Domuz
Mesaj Sayısı : 1543
Yaş : 22
Location : Bu Siteden
LakaP : Rockergirl...Emir Kulu,süslü xD
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 65
Points : 88856
Kayıt tarihi : 17/03/08

Kullanıcı profilini gör http://www.rockerteam.goodforum.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Secret Bir Cuma Şub. 27, 2009 11:59 pm

Kim gelmiş kim Big Grin
Sinemilizce'ye göre "mıydanız" gelmiş xD.
Hoşgeldin manyak kişilik =D.
Aktif ol haa =D

_________________


avatar
Secret
Co-Admin
Co-Admin

Erkek
Başak Domuz
Mesaj Sayısı : 870
Yaş : 22
Location : Yersiz yutsuz bir insanım ben :D
LakaP : Zınaniye xD
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 125
Points : 88320
Kayıt tarihi : 04/04/08

Kullanıcı profilini gör http://rockerteam.goodforum.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Angel Bir Salı Mart 03, 2009 7:45 pm

Hoşgeldin Angryhit
İyi eğlenceler .@
avatar
Angel


Kadın
Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 19
Yaş : 22
Location : Rocker Team
LakaP : PsiKoo
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
0 / 1000 / 100

Reputation : 0
Points : 82185
Kayıt tarihi : 20/11/08

Kullanıcı profilini gör http://rockerteam.goodforum.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından MyChazy Bir Çarş. Mart 04, 2009 7:28 pm

Lan bela okutmayın bana Big Grin
Kişisel sorunlarınızı site dışında halledin lütfen yoksa ağzınızı kıracam. haha

avatar
MyChazy
!! Broken !!
!! Broken !!

Kadın
Terazi Domuz
Mesaj Sayısı : 4592
Yaş : 22
Location : RockerTeam
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 1150
Points : 2147572057
Kayıt tarihi : 14/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından PurpLe* Bir Perş. Mart 05, 2009 10:58 pm

Öhömmm.... :) :) :)
Gökhannnn hoşgeldin mıydanız^m Big Grin Big Grin Big Grin
x)
.....
Umarım forumda aktif olursun. :)
İyi eğlenceler. :)
avatar
PurpLe*
EmekLi
EmekLi

Kadın
Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 1484
Yaş : 22
Location : EvimDen :P
LakaP : Sinem'cik.
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
14 / 10014 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 87285
Kayıt tarihi : 04/05/08

Kullanıcı profilini gör http://rockerteam.goodforum.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından MyChazy Bir C.tesi Mart 07, 2009 8:22 pm

Az önce bela okutmayın demiştim Big Grin
Mıydanıııız vıck vıck vıck haha
avatar
MyChazy
!! Broken !!
!! Broken !!

Kadın
Terazi Domuz
Mesaj Sayısı : 4592
Yaş : 22
Location : RockerTeam
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 1150
Points : 2147572057
Kayıt tarihi : 14/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Direct Maniac Bir C.tesi Mart 07, 2009 10:38 pm

Hoşgeldin mesajı farkedememişim pardon Big Grin Çocuğa da maydonoz demeyin yazıktır günahtır Big Grin Umarım iyi ve paylaşımcı bir üye olursun :)

Direct Maniac
Acemi Rocker
Acemi Rocker

Erkek
Mesaj Sayısı : 83
Uyarı :
0 / 1000 / 100

Aktiflik Puanı :
2 / 1002 / 100

Ruh Hali :
Reputation : 25
Points : 79950
Kayıt tarihi : 24/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

default Geri: Shadow..

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz